Sztuczna inteligencja dla businessu: fakty i mity

„SZTUCZNA INTELIGENCJA TO NAJPROŚCIEJ MÓWIĄC ZDOLNOŚĆ PROGRAMU KOMPUTEROWEGO DO DZIAŁANIA W TAKI SPOSÓB, JAK DZIAŁAJĄ LUDZIE”

Przesadą jest mówienie, że sztuczna inteligencja jest w stanie zastąpić ludzką. Raczej jest to inteligencja podobna do ludzkiej, tylko np. bardziej wyspecjalizowana w niektórych aspektach m.in. analitycznym. Dokładnie takie podejście do tematu charakteryzuje działania polskiej grupy programistycznej THTG która jest liderem w dziedzinie wdrażania modułów sztucznej inteligencji w firmach.

Odpowiedzią jest najnowsze oprogramowanie Autonomicsales.pl oraz subtiliter.pl. Według danych Sales Force sprzedawcy poświęcają tylko 34% czasu na samą sprzedaż a działy marketingu jako swój największy problem wskazują rozproszenie danych dzięki którym można badać skuteczność kampanii reklamowych (ich realny wpływ na sprzedaż).

Oto zastosowania:

Autonomiczny system służący do wyszukiwania konkretnych osób piastujących konkretne stanowiska i wysyłki całkowicie spersonalizowanej wiadomości (która nie jest reklamą). Skuteczność zwykłych kampanii mailingowych wynosi średnio 1%. Skutecznośc kampanii spersonalizowanej to 30%. Za całość procesu odpowiada moduł sztucznej inteligencji zaszyty w oprogramowaniu Autonomic Sales.

System podpowiada i wskazuje rozwiązania

– automatyczne scenariusze gdy klient kontaktuje się z firmą możliwe jest zaszycie scenariusza który np. prześle charakterystykę produktu który interesuje klienta i zada doprecyzowujące pytania. Następnie już jako gorący lead (z okreśnolnymi potrzebami klienta) przekaże go sprzedawcy. Za cały proces odpowiada Autonomicsales.pl
– etapy działania, wspomaganie pracy handlowca i tutaj do akcji włącza się Subtiliter.pl który czuwa nad tym, by nie stracić leadu poprzez zaszyte funkcje:
+ podpowiadanie i przypominanie o wykonaniu akcji które mają na celu przesuwanie leadu od momentu dodania poprzez zbadanie potrzeb, ofertowanie i doprowadzenie do umowy.
+ automatyczny dobór proponowanych towarów do preferencji klienta.
+ automatyczny dobór proponowanych klientów do konkretnego towaru
+ proponowanie rozwiązań dla tzw. uśpionych leadów dzięki czemu baza jest cały czas aktywna i aktualna.

Bada skuteczność reklamy w czasie teraźniejszym

+ badanie wpływu reklamy na sprzedaż (skuteczność działań marketingowych) wraz z systemem oceny konkretnych żródeł dotarcia do klienta np. w jakich godzinach należy kontaktować się z ludźmi o określonej płci i określonym wieku by osiągnąć jak największą skuteczność, czym charakteryzują się klienci którzy najczęściej wybierają nasz towar a czym ci których nie potrafimy zdobyć itd. Funkcje te realizowane są poprzez połączenie możliwości Autonomicsales.pl z Subtiliter.pl.

Wskazuje co należy zrobić by zoptymalizować dotarcie do klienta

 

 

+ prognozowanie i przewidywanie skutków oraz podpowiadanie działań prognozowanie jak konkretne decyzje wpłyną na wynik kampanii (sprzedaży) szukanie ukrytych wzorców , połączen i zależności- Subtiliter.pl

+ przeprowadzanie spersonalizowanych kampanii dostosowanych do konkretnych wymagań klientów ich wiedzy o naszym produkciei firmie.
Powyższe produkty charakteryzują się kompleksowością czyli domykają cały proces sprzedaży. Potrafią znaleźć klienta ,„wypytać go” ,zaangażować sprzedawcę nie pozwalając mu na nie zajmowanie się leadem (przeoczenie konieczności kontaktu) oraz określenie przyczyn dla których klienci nie dokonują zakupów i stworzenie propozycji działań zmierzających do odgrzania leadu. Niedługo czeka nas premiera podobnych rozwiązań dotyczących działów finansowych, magazynowych, produkcyjnych oraz gwarancyjnych.

Zobacz także inne rozwiązania branżowe

Skontaktuj się z nami

Podziel się z innymi!