Jak zbadać ilu klientów dała mi reklama?

Badanie potrzeb klienta jest jednym z pierwszych etapów sprzedażowym, po sprawnie przeprowadzonej kampanii reklamowej i niestety często bywa tym ostatnim. Dzięki temu etapowi klient pozwala nam się lepiej poznać i pozwala uzyskać odpowiedź na fundamentalne pytanie „Po co do nas się zgłosił?”.

Możemy stworzyć idealną według nas kampanię marketingową, standardy obsługi klienta i ankiety które trzeba zapamiętać a przede wszystkim gdzieś te dane trzeba zmagazynować i wyciągnąć z nich odpowiednie wnioski. Dzięki modułowi Autonomic Sales nasza rola ograniczy się do stworzenia ankiety i zaznaczeniu odpowiedzi klienta a całą szczegółową analizę zrobi za nas system.

Na pulpicie systemu, znajdziemy dedykowane miejsce gdzie gromadzimy dane odnośnie przeznaczonego budżetu na marketing i z jaką skutecznością mamy do czynienia. Moduł obliczy nam również kwotę którą musimy przeznaczyć na jednego klienta pozyskanego z danego źródła.

do-artykulu-o-as

 

Dzięki Jednostce czasu oraz tendencji możemy mieć wgląd w zestawienie z dowolnym okresem z przeszłości dowiadując się czy nasza skuteczność rośnie czy też maleje.

tendencja

 

Moduł powie nam również kim jest statystyczny klient którego pozyskujemy zarówno z poszczególnych źródeł jak i zbiorczo z całych działań marketingowo- sprzedażowych. Pozostawiamy dla Państwa również informację taką jak Obszar Niezdobyty który powie do jakich klientów nie docieramy tak aby zoptymalizować dotarcie do wszystkich mogących być zainteresowanymi naszą ofertą.

do-art-o-as2

 

Przechodząc do listy naszych klientów możemy badać ich potrzeby na podstawie ankiety i ofert którymi byli wcześniej zainteresowani. Możemy sami zadecydować jaką grupę system ma nam wyświetlić i skierować do niej specjalnie przygotowaną ofertę.

do-art-o-as3

 

Możemy wysłać ofertę do wszystkich klientów lub wybrać też poszczególne osoby i wysłać ofertę bezpośrednio z systemu który za nas przygotuje kartę i podsumowanie oferty.

do-art-o-as4

 

Autonomic Sales daje nam możliwość wyświetlenia dopasowanej oferty z naszego magazynu produktów dla konkretnego klienta na podstawie jego preferencji i przesłania jej do klienta.

do-art-o-as5

 

Dopasować możemy nie tylko produkty do danego klienta ale także dany produkt do klientów. Wybierając z całej listy dostępnych produktów system poinformuje nas którzy klienci najlepiej pasują by zaoferować im dane produkty.

do-art-o-as7

do-art-o-as6

 

Dzięki modułowi Autonomic Sales od THTG zoptymalizujesz sprzedaż. Moduł ten pozwoli Tobie i Twoim pracownikom skutecznie dobierać oferty do klientów, tworzyć bazy potencjalnych klientów do mailingu optymalizując wykorzystanie bazy kontaktów. Ponadto zyskasz cenne informacje o tym kto jest najczęstszym klientem oraz grupę klientów którzy nie dokonują zakupów i skierować do nich informację ofertową. To wszystko na wyciągnięcie ręki.

 

Podziel się z innymi!