Siedem najważniejszych korzyści z oprogramowania Integrator THTG-fitness

Zapraszamy do zapoznania się z 7 najważniejszymi korzyściami, które daje nam system Integrator THTG w codziennym użytku.

1.Wzrost przychodów i zysków .

o

Odpowiednio skonfigurowane oprogramowanie CRM umożliwia opracowanie nam planu zwiększenia sprzedaży i zysków w perspektywie długoterminowej. Oprogramowanie Integrator THTG sprawia, że dane dotyczące sprzedaży czy prognozowanej sprzedaży są dostępne natychmiast i umożliwiają osobą decyzyjnym dokładne zbadanie przychodów i kosztów, tak aby zdecydować, gdzie potrzebne są cięcia oraz zdecydować o stanie magazynowym, a także określić zniżki i rabaty.

Płatnosci sport

2.Nawiązywanie i poprawa kontaktów handlowych.

Przyglądanie

Kluby Fitness mogą zwiększyć sprzedaż i przychody poprzez generowanie dużej ilości potencjalnych klientów. Dzięki zautomatyzowanemu Intergrator THTG umożliwia monitorowanie kontaktów aż do momentu, gdy staną się klientami.

kontakty sport

Ponadto możemy przypominać klientom o płatnościach i zaległościach, za pomocą wiadomości tekstowych wysyłac na skrzynkę pocztową, lub na telefon.

Wyślij sms

System dzięki aplikacji wspomagania trenningu Makemetrain, wzmacnia wpółczynnik retencji klientów, a także pozwala reagować, gdy klient traci zainteresowanie, co daje nam możliwość reakcji na ten proces i zachęcenie kienta do dalszego korzystania z naszych usług.

trenning

3.Elastyczność dzięki skalowalności

rozbudowa fitness

Skalowalność pełni szczególnie ważną rolę przy rozbudowie przedsiębiorstw, które chcą w najbliższej przyszłości powiększyć pulę klientów, ale nie chcą poczynić zbyt dużych nakładów na oprogramowanie CRM. Wiele rozwiązań CRM, takich jak Integrator Thtg oferuje pakiety, które nie wymagają instalacji oprogramowania na komputerze i dają nowym użytkownikom możliwość budowania systemu przystosowanego do ich potrzeb. Dostawcy zajmują się zarządzaniem i utrzymaniem CRM, podczas gdy przedsiębiorstwa mogą zająć się swoimi codziennymi obowiązkami. W momencie, gdy przedsiębiorstwo pozyska więcej klientów i chce powiększyć swoje uprawnienia CRM, dostawca może powiększyć pakiet modułów. Niektóre rozwiązania programowe CRM dla przedsiębiorstw używają rozwiązań internetowych do wymiany danych z innymi aplikacjami takimi jak Microsoft Outlook i ACT!, co pomaga tym przedsiębiorstwom implementować rozwiązania CRM do swojego biznesplanu, jednocześnie zmniejszając ilość poświęconego czasu na sprawy administracyjne.

4.Lepsza obsługa klienta

obsługa klienta

Oprogramowanie CRM powinno obejmować dostęp do scentralizowanych danych klienta, jak również szablony e-mail, które pozwalają użytkownikowi CRM na szybkie odszukanie ważnych danych klienta i na skutecznie komunikowanie się z nim, gdy powstanie potrzeba udzielenia pomocy w zakresie usług lub produktów.

Klienci sport

Informacja o kliencie pozyskiwana jest poprzez punkty sprzedaży (POS) lub poprzez sprzedaż i dane o zakupach.

5.Zwiększona sprzedaż krzyżowa (cross selling) i sprzedaż rozszerzona (up-selling) dla istniejących klientów

sprzedaż cros

Dla przedsiębiorstw stało się oczywiste, że pod względem finansowym ważne jest nie tylko zdobywanie nowych klientów, ale przede wszystkim lojalność istniejących klientów. Poprzez listę wartościowych klientów z badań, bazy danych o kliencie i inne źródła, reprezentanci obsługi klienta lub sprzedawcy mogą monitorować zainteresowanie klientów, zbadać ich zadowolenie ze świadczonych usług oraz zaoferować rozszerzoną ofertę w stosunku do stałych klientów.

ankieta

6.Dostępność informacji ułatwiających kluczowe decyzje.

999

Tworzenie nowoczesnych raportów Business Intelligence, które pozwalają na dobieranie wyświetlanych danych, do zaistniałej sytuacji i potrzeby osoby zarządzającej. Pozwala na szybką reakcję za zaistniałą sytuację w firmie. Nie musimy spędzać godziny na wyszukiwanie i zestawianie danych z wielu miejsc w firmie sumowanie.

chmura

Przy przepisywaniu bardzo często łatwo o błąd. W przypadku naszych raportów, nie musimy się o to martwić, ponieważ system sam pobiera dane.

7.Profilowanie klientów oraz lepszy marketing docelowy

marketing

W celu poznania i zaspokajania potrzeb klientów, system CRM powinien uchwycić szczegóły takie jak zlecenia oczekujące, historie płatności, zakupione przedmioty, rejon, z którego pochodzi klient (kod pocztowy) i wiele innych. Powinno to być zapisane w scentralizowanej bazie danych, która posłuży do profilowania klientów i do przewidywania, jakich usług mogą potrzebować w przyszłości i w jaki rejon udać się z produktem.

 

 

Podziel się z innymi!